Thursday, December 23, 2010

Jumaat..jumaat..jumaat....

Hari ni dh jumaat, 24/12/2010....cepat btl mase berlalu...tau2 jer aku dh pun 25 thn....tp rase mcm still lagi 18 thn laa...
sedar2..aku dh ade suami....dh kawen...dh ada anak lagi tu..ape2 pun..syukur ke hadrat illahi kerana bg aku mase yg pjg utk hidp di alam yg fana dan yg indah2 sesgt....hidup enjoy...dpt laki yg btl2 memahami, sekepala n baik hati.....dpt anak yg bijak n comel...pndai amik hati mama dia...dpt parents yg baik..n dpt adik laki yg kdg2 agak menghmpaskan..
tp ape2 pun..dia sorang jer la adik beradik kndung yg aku ade...buruk baik dia pun..sabo jer la....walaupn aku sedar..mulut aku ni pun kdg2 mcm hawau jahatnyer...'nasib ko la dik'....(dh pun selamat menjadi tunang kpd Shahirah Bt Mohd Syukor)..eh..btl ke nama bpk nyer ni!!!...

Boring la rase arini...sebb...ntah...mood nk cuti tu dh berkobar2 kot.....bos plak dh 2 hari x msk...then arini msk kejap jer...utk settlekan pyment.....

9 jan depan...date yg mmg aku nanti2kan..nk pegi langkwi lagi..yahhhooo..aku suka pegi langkawi....
  • 1st reason ~  sbb pantai dia mmg la cantik..kalo bab mandi-manda...aku la no.1..aku x kisah ape org nk ckp..nk ckp aku mcm bdk2 ker hape....kepuasan diri tu paling penting dari dok nk kisah mulut org.....paling lame aku leh mandi 2 jam tau...dahsat x??
  • 2nd reason ~ aku leh jadi mak temah jap..p shoppng pnggan mangkuk and brg umah utk umah ku....walaupun umah aku tu....rase nyer sebulan skali pun blum tentu aku duk...sedih2....
harap trip yg akan dtg ni..best..best n best laa..mcm d previous 1...insyaAllah....

Hmmm...itu jer la kot bebelan aku utk petang ni....

dada didi dudu....
jumpa lagi di lain post....
selamat berhjg minggu....

No comments:

Post a Comment